insur1 insur1 .

insur1

نحوه گرفتن ويزاي شنگن با 9 كشور اروپايي

 

 

 

بعضي مواقع شايد به فكر سفر به اروپا و ديدن جاذبه هاي كشورهاي اين قاره جذاب و ديدني ، به ذهنتان آمده باشد ولي اينكه چطور ويزاي آن را بگيريد امكان دارد شما را از سفر به اروپا نااميد كند و اين واكنش طبيعي است ، چرا كه سفر كردن به كشورهاي اروپايي ، مخصوصاً كشورهايي كه در منطقه شنگن هستند به راحتي نيست. زيرا رفتن به اين سفر لازم است ويزاي شنگن داشته باشيد كه نياز به ارائه مدارك زياد و پرداخت هزينه هايي است كه معمولاً به تنهايي نمي توانيد كارهاي اداري اش را انجام دهيد و لازم است  بواسطه آژانس هاي مسافرتي براي گرفتن ويزاي شنگن مراجعه كنيد كه در اين مواقع افراد كارشناس با ديدن مدارك ، به شما مي گويند آيا شانس گرفتن ويزا داريد يا نه . حال در بعضي مواقع تمام مدارك را به طور كامل مي دهيد اما شما را رد مي كنند و مهر ريجكتي به پاسپورت شما مي زنند.

براي اين كه شانس گرفتن ويزاي شما بالا رود ، 9 كشور در حوزۀ شنگن را به شما معرفي مي كنيم تا به واسطۀ آن ويزا را بگيريد و به سفر برويد.

بهترين كشورها براي گرفتن ويزاي شنگنT اين 9 كشور بالاترين صدور ويزا را داشته است و با در اختيار قرار دادن اين مطالب به شما كمك مي كنيم تا اقدام نمائيد.

1. كشور لتوني

اين كشور بالاترين صدور ويزا را دارد و اگر فردي بوسيلۀ اين كشور اقدام به گرفتن ويزاي شنگن كند، 99 درصد ،ويزا به آن داده مي شود. در واقع سفارت لتوني تنها 1 درصد در خواست ها و فرم هاي ويزاي شنگن را رد مي كند و سفارت لتوني براي اخذ ويزا ، از بهترين سفارت ها مي باشد.

2. ايسلند

اين كشور هم از بهترين كشورها براي صدور ويزاي شنگن است كه در مقام دوم قرار دارد كه با اقدام از سفارت اين كشور ،به احتمال 98 درصد به شما ويزاي شنگن داده مي شود و راحت مي توانيد وارد حوزۀ شنگن شويد.

3. كشور استوني

اين كشور هم مانند كشورهاي بالائي داراي سفارت خانه خوبي مي باشد و درمقام سوم قرار دارد و با دادن در خواست ويزا از اين كشور مي توانيد ويزاي شنگن را دريافت نمائيد و به كشورهاي آن منطقه سفرخارجي داشته باشد.

4. كشور فنلاند

فنلاند از كشورهاي پيشرفته جهان مي باشد . با اين كه جمعيت اين كشور بسيار كم است. با اين حال فنلاند ، ازآن دسته كشورهايي است كه سختگيري زياد ندارد و براي 99 درصد افراد كه درخواست ويزاي شنگن مي دهند ويزا را صادر مي كند.

5. كشور اسلواكي

اسلواكي قبلاً بخشي از كشور جمهوري چك بوده است . اما امروزه يك كشور مستقل مي باشد كه در حوزۀ شنگن قرار دارد و نزديك به كشورهاي اتريش و مجارستان مي باشد.

به واسطۀ كشور اسلواكي مي توانيد با اعتماد 98 درصد ويزاي شنگن خود را دريافت كنيد.

6. كشور لهستان

براي گرفتن ويزاي شنگن، كشور لهستان جز كشورهاي خوبي است و خيلي راحت مي توانيد ويزا را از سفارت آن دريافت نمائيد. تنها 2 درصد از اين درخواست ها رد مي شود.

7. كشور يونان

كشور يونان جزئي از كشورهاي اروپايي مي باشد كه ويزاي شنگن را صادر مي نمائد و معمولاً 98 درصد درخواست ها از سفارت يونان مورد قبول قرار مي گيرد و ويزاي شنگن به افراد داده مي شود.

اما اين كشور را زياد پيشنهاد نمي كنيم پون در سال هاي گذشته كساني كه از اين كشور درخواست ويزا داده بودند در كشور يونان پناهنده شدند كه بسياري از آنها ايراني بودند. به همين دليل امكان دارد شما از آن 2 درصد باشيد كه درخواست ويزايتان رد مي شود.

8. كشور لوكزامبورگ

اين كشور در اروپاي شرقي و در منطقۀ شنگن قرار دارد كه داراي جمعيت كمي مي باشد. به واسطۀ اين كشور مي توانيد براي ويزاي شنگن اقدام كنيد و ميزان صدور ويزا از اين كشور 97 درصد مي باشد و با ارائه فرم هايتان به اين سفارت مي توانيد ويزاي شنگن بگيريد.

9. كشور جمهوري چك

كشور جمهوري چك آخرين مقام در گرفتن ويزا در بين 9 كشور را دارد و سفارت اين كشور تها 2.2 درصد درخواست ها را رد مي كند و خيلي راحت مي توانيد ويزاي شنگن را دريافت نمائيد.

با اين صحبت ها شايد ذهنتان آرام شود . يا اين حال بعضي كارها سخت مي باشد و زمان زيادي را مي برد تا انجام شود. لازم است اين را بدانيم هيچ كاري انجام شدني نيست . به هر حال براي انجام هر كاري با كارشناس مربوطه حتماً صحبت كنيد.

 

 

يكي از مدارك مورد نياز گرفتن ويزا ، داشتن بيمه مسافرتي بيمه سامان است كه درصد گرفتن ويزا را براي شما راحت تر مي كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۷:۴۶ توسط:insur1 موضوع: نظرات (0)