insur1 insur1 .

insur1

نحوه گرفتن ویزای شنگن با 9 کشور اروپایی

 

 

 

بعضی مواقع شاید به فکر سفر به اروپا و دیدن جاذبه های کشورهای این قاره جذاب و دیدنی ، به ذهنتان آمده باشد ولی اینکه چطور ویزای آن را بگیرید امکان دارد شما را از سفر به اروپا ناامید کند و این واکنش طبیعی است ، چرا که سفر کردن به کشورهای اروپایی ، مخصوصاً کشورهایی که در منطقه شنگن هستند به راحتی نیست. زیرا رفتن به این سفر لازم است ویزای شنگن داشته باشید که نیاز به ارائه مدارک زیاد و پرداخت هزینه هایی است که معمولاً به تنهایی نمی توانید کارهای اداری اش را انجام دهید و لازم است  بواسطه آژانس های مسافرتی برای گرفتن ویزای شنگن مراجعه کنید که در این مواقع افراد کارشناس با دیدن مدارک ، به شما می گویند آیا شانس گرفتن ویزا دارید یا نه . حال در بعضی مواقع تمام مدارک را به طور کامل می دهید اما شما را رد می کنند و مهر ریجکتی به پاسپورت شما می زنند.

برای این که شانس گرفتن ویزای شما بالا رود ، 9 کشور در حوزۀ شنگن را به شما معرفی می کنیم تا به واسطۀ آن ویزا را بگیرید و به سفر بروید.

بهترین کشورها برای گرفتن ویزای شنگنT این 9 کشور بالاترین صدور ویزا را داشته است و با در اختیار قرار دادن این مطالب به شما کمک می کنیم تا اقدام نمائید.

1. کشور لتونی

این کشور بالاترین صدور ویزا را دارد و اگر فردی بوسیلۀ این کشور اقدام به گرفتن ویزای شنگن کند، 99 درصد ،ویزا به آن داده می شود. در واقع سفارت لتونی تنها 1 درصد در خواست ها و فرم های ویزای شنگن را رد می کند و سفارت لتونی برای اخذ ویزا ، از بهترین سفارت ها می باشد.

2. ایسلند

این کشور هم از بهترین کشورها برای صدور ویزای شنگن است که در مقام دوم قرار دارد که با اقدام از سفارت این کشور ،به احتمال 98 درصد به شما ویزای شنگن داده می شود و راحت می توانید وارد حوزۀ شنگن شوید.

3. کشور استونی

این کشور هم مانند کشورهای بالائی دارای سفارت خانه خوبی می باشد و درمقام سوم قرار دارد و با دادن در خواست ویزا از این کشور می توانید ویزای شنگن را دریافت نمائید و به کشورهای آن منطقه سفرخارجی داشته باشد.

4. کشور فنلاند

فنلاند از کشورهای پیشرفته جهان می باشد . با این که جمعیت این کشور بسیار کم است. با این حال فنلاند ، ازآن دسته کشورهایی است که سختگیری زیاد ندارد و برای 99 درصد افراد که درخواست ویزای شنگن می دهند ویزا را صادر می کند.

5. کشور اسلواکی

اسلواکی قبلاً بخشی از کشور جمهوری چک بوده است . اما امروزه یک کشور مستقل می باشد که در حوزۀ شنگن قرار دارد و نزدیک به کشورهای اتریش و مجارستان می باشد.

به واسطۀ کشور اسلواکی می توانید با اعتماد 98 درصد ویزای شنگن خود را دریافت کنید.

6. کشور لهستان

برای گرفتن ویزای شنگن، کشور لهستان جز کشورهای خوبی است و خیلی راحت می توانید ویزا را از سفارت آن دریافت نمائید. تنها 2 درصد از این درخواست ها رد می شود.

7. کشور یونان

کشور یونان جزئی از کشورهای اروپایی می باشد که ویزای شنگن را صادر می نمائد و معمولاً 98 درصد درخواست ها از سفارت یونان مورد قبول قرار می گیرد و ویزای شنگن به افراد داده می شود.

اما این کشور را زیاد پیشنهاد نمی کنیم پون در سال های گذشته کسانی که از این کشور درخواست ویزا داده بودند در کشور یونان پناهنده شدند که بسیاری از آنها ایرانی بودند. به همین دلیل امکان دارد شما از آن 2 درصد باشید که درخواست ویزایتان رد می شود.

8. کشور لوکزامبورگ

این کشور در اروپای شرقی و در منطقۀ شنگن قرار دارد که دارای جمعیت کمی می باشد. به واسطۀ این کشور می توانید برای ویزای شنگن اقدام کنید و میزان صدور ویزا از این کشور 97 درصد می باشد و با ارائه فرم هایتان به این سفارت می توانید ویزای شنگن بگیرید.

9. کشور جمهوری چک

کشور جمهوری چک آخرین مقام در گرفتن ویزا در بین 9 کشور را دارد و سفارت این کشور تها 2.2 درصد درخواست ها را رد می کند و خیلی راحت می توانید ویزای شنگن را دریافت نمائید.

با این صحبت ها شاید ذهنتان آرام شود . یا این حال بعضی کارها سخت می باشد و زمان زیادی را می برد تا انجام شود. لازم است این را بدانیم هیچ کاری انجام شدنی نیست . به هر حال برای انجام هر کاری با کارشناس مربوطه حتماً صحبت کنید.

 

 

یکی از مدارک مورد نیاز گرفتن ویزا ، داشتن بیمه مسافرتی بیمه سامان است که درصد گرفتن ویزا را برای شما راحت تر می کند.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۷:۴۶ توسط:insur1 موضوع: نظرات (0)