insur1 insur1 .

insur1

کشور نامیبیا

کشور نامیبیا

کشور نامیبیا در جنوب قارۀ آفریقا واقع شده است. این کشور از سمت شمال با کشور آنگولا و از سمت شرق با کشور بوتسوانا و از سمت غرب و جنوب غرب با آفریقای جنوبی هم مرز می باشد و از سمت غرب هم با اقیانوس اطلس هم جوار می باشد. مساحت این کشور 825.418 کیلومتر مربع است. پایتخت کشور نامیبیا شهر یوندوهوک می باشد و جزو شهرهای پر جمعیت این کشور محسوب می شوند. کشور نامیبیا جزو کشورهای سازمان ملل متحد اتحادیه در قارۀ آفریقا به حساب می آید.

اقتصاد

در این کشور نرخ بیکاری در میان مردمان شان حدود 3.4 درصد است و تورم این کشور حدود 7.5 درصد می باشد و حدود 10 درصد مردم کشور نامیبیا زیر خطر فقر زندگی می کنند. از کشور نامیبیا یک سری محصولات صادر می شود که شامل روی و اورانیوم و سرب و دام و ماهی و پوست گوسفندان می باشد که این محصولات به آمریکا و آفریقای جنوبی صادر می شود. وضعیت اقتصادی این کشور به شکل سیاست گذاری می باشد. هم چنین یک سری واردات هم به این کشور صورت می گیرد. اقتصاد اصلی این کشور بر پایۀ پتروشیمی و محصولات آن می باشد و عملکرد بسیار مناسبی را داشته است.

سیاست

رئیس حکومت و رئیس دولت کشور نامیبیا رئیس جمهور می باشد و رئیس جمهور این کشور با رأی مردم به مدت 5 سال وارد فعالیت های سیاسی می شود.

رئیس جمهور هم چنین فرد نخست وزیر را انتخاب می نماید. قانون گذاری کشور نامیبیا دارای 2 بخش می ابشد یکی شورای ملی که دارای 26 کرسی است و دیگری مجلس ملی که دارای 72 کرسی می باشد.

سیاست اقتصادی این کشور به شکل دسته بندی می باشد.

شهرهای مهم کشور نامیبیا

شهر والویس بی :یکی از بهترین و جذاب ترین شهرهای دیدنی کشور نامیبیا شهر والویس بی می باشد که این شهر زیبا در منطقه ارونگو واقع شده است این شهر به دلیل داشتن درختان سرسبز و جنگل های بسیار شرایط خوبی را برای کشورش رقم زده است. این شهر حتی در بهبود وضعیت اقتصادی این کشور هم تأثیر بسیار خوبی را داشته است.

مکان های دیدنی کشور نامیبیا

دره ماهی :این دره از نظر بزرگی جزو دومین دره های بزرگ این کشور محسوب می شود که دیدن آن خالی از لطف نیست.

پارک نامیب :جزو مناطق بسیار زیبا و تفریحی جنوب آفریقا می باشد .این پارک دارای ماسه های طلایی در خود است که یک محیط جذابی را ایجاد کرده است در این پارک حتی حیواناتی هم زندگی می کنند.

در قسمت شمال غرب کشور نامیبیا سنگ های خاصی وجود دارد که حتی در میراث جهانی یونسکو هم این سنگ های زیبا به ثبت رسیده است .در واقع این منطقه جزو مکان های دیدنی و شگفت انگیز قارۀ آفریقا محسوب می شود و حتی گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند. پس ورود گردشگر باعث ایجاد بهبود شرایط اقتصادی خوبی برای آن ها ایجاد کرده است و درآمد زایی آن را به بهترین شکل ممکن بالا برده است.

فرهنگ

کشور نامیبیا بسیار از نظر وسعت بزرگ است و قسمتی ازاین کشور بیابانی می باشد. متأسفانه در این کشور امید به زندگی در میان زنان 48 سال و برای مردان 50 سال می باشد .مردم این کشور امروز دیگر از لباس های سنتی و قدیمی کمتر استفاده می کنن.د مرمان کشور نامیبیا بسیار مهربان می باشند. پرچم کشور نامیبیا نمادی از خورشید می باشد. فرهنگ این کشور دارای سیاست به خصوصی است.

دین

حدود 90 درصد مردم این کشور پیرو دین مسیحیت می باشند .

زبان

زبان رسمی مردم این کشور انگلیسی است و زبان رایج آن ها آفریقایی و آلمانی  می باشد.

واحد پول

واحد پول کشور نامیبیا ،راند آفریقای جنوبی می باشد.

 برای افرادی که علاقه به سفر به کشور نامیبیا را دارند یکی از کارهایی که حتماً باید انجام دهند، گرفتن بیمه سفر برای آرامش بیشتر است. این بیمه مسافرتی برای مدت زمانی که قصد دارید از کشور خارج شوید و به این کشور سفر کنید صادر می شود و شامل خدمات پزشکی، دندانپزشکی و چمدان می شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۸:۰۴ توسط:insur1 موضوع: نظرات (0)